Als secretaresse ben je het eerste aanspreekpunt van ZorgBrug en ondersteun je de directeur, manager Zorg en adviseurs van ZorgBrug. Wat houdt dit o.a. in.
- Ontvangen van telefoongesprekken en bezoekers
- Plannen van interne en externe afspraken en afstemmen van agenda’s
- Bewaken van de procesgang van vele administratieve en organisatorische zaken
- Opstellen en verwerken van brieven en e-mails, beoordelen en verwerken van post, verspreiden en archiveren van stukken
- Organiseren van scholing voor externe organisaties
- Opstellen offertes en bewaken van voortgang / planning m.b.t. scholing

Secretaresse
20-24 uur
Een afgeronde secretaresse (secretariële) opleiding of een gelijkwaardige opleiding en/of werkervaring
Secretaresse
Dit heb jij in huis
- Een afgeronde secretaresse (secretariële) opleiding of een gelijkwaardige opleiding en/of werkervaring
- Kennis en vaardigheden m.b.t. het werken met de computer (MS-Office)
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden
- Je bent accuraat, flexibel, initiatief, creatief, stressbestendig en kunt klantgericht werken
- Je vindt werken met humor belangrijk en wil samen met je collega’s bouwen aan ZorgBrug
Dit hebben wij in huis
- Een leuk team waarin je onderdeel bent van het gezamenlijk bouwen en ontwikkelen van onze organisatie
- Enthousiaste en vrolijke collega’s met een hart voor de zorg
- Cao VVT FWG 35, afhankelijk van opleiding en ervaring
- 20-24 uur per week
- Goede secondaire arbeidsvoorwaarden
- Aanstelling in eerste instantie voor de duur van 1 jaar, maar vinden we elkaar leuk zetten we deze om naar een vast contract
- Sollicitatiegesprek vindt plaats op donderdagmiddag 5 oktober 2023
Solliciteren?
Wil jij ons team komen versterken? Vul dan onderstaand formulier in.